۱۳۸۷ خرداد ۳۱, جمعه

توهمات احمقي نژاد

باز هم اين رئيس جمهورمملكتمان دچار توهم آن هم از نوع فانتزي اش شده.معلوم نيست چرا هر بار كه دچار توهم ميشه ميره براي اين آخوند هاي قم تعريف ميكنه؟!جالب اينجاست كه گفته:آقايون من اولين حيواني بوده ام كه شب را در عراق خوابيده ام و از اين ناراحتم كه چرا از طرف امريكا نيومدن منو بدوزدن ببرن مملكتشون كه با من مصاحبه كنن؟به گزارش خبرگزاري ايسنا محمود احمقي نژاد گفته است:{براساس اطلاعات موثق، دشمنان طرح ربودن و ترور خادم ملت را در سفر به عراق برنامه ريزی کرده بودند که به فضل الهی با تغيير يکی دو برنامه در اراده و تصميم آنها تزلزل ايجاد شد و وقتی متوجه موضوع شدند که عراق را ترک کرده بوديم و آنها همچنان مبهوت مانده اند.}آخه اين مرتيكه چه جور خادمي براي اين ملت بود كه حالا خودشو اين جوري معرفي ميكنه؟بعد موضوع جالب ديگه اينجاست كه اصلا احمدي نژاد اين دشمنان را نميشناسد و معلوم نيست چه كساني بوده اند ولي خود احمقي نژاد گفته است كه اينها فرستاده هاي رفسنجاني بوده اند!به گزارش سايت تابناك:احمدی نژاد در نشست اعضای جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفته است : در سال گذشته و امسال، بوش دو مرتبه تصميم جدی گرفته تا به ايران حمله کند اما با مخالفت فرماندهان نظامی اين کشور از اين اقدام بازمانده است.
اما چند وقت پيش هم احمدي نژاد دچار توهمات ديگري شده بود و اين راجع به هاله ي نور دور سرش است كه خودش ميگويد خدا مرا به عضويت پست فرشتگان دراورده است و فقط اين از نوع مدرنش است و مردم عادي ميتوانند مرا ببينند.اين احمقي نژاد كه به نوعي دارد سر مردم را گرم ميكند و از اعتقادات مذهبي آنان سواستفاده ميكند،نوعي بيمار رواني است كه جوانان امروزي به اين نوع بيماري ميگويندك--خل.خيلي حرفهاي مسخره اي ميزند كه اعصاب هر انساني به هم ميريزه.به تيكه اي از حرفهايش توجه كنيد:{او اين حرفها بعد از سخنراني در سازمان ملل زماني كه با آيت الله جوادی آملی صحبت ميكرد را زد: «من روز آخری که سخنرانی کردم، تقريبا همه سران بودند يکی از همان جمع به من گفت: وقتی تو شروع کردی "بسما.." و "اللهم" را گفتی، من ديدم يک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در يک حصن و حصاری رفتی.»او حتي به خودش هم اعتماد به نفس ميدهد و حرف اون شخص را تاييد ميكند و ميگويد:«من خودم هم احساس کردم که فضا يک دفعه عوض شد و همه حدود بيست و هفت، هشت دقيقه تمام، اين سران مژه نزدند. اينکه می گم مژه نزدند، غلو نميکنم. اغراق نيست، چون نگاه می کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار يک دستی همه آنان را گرفته بود، آنجا نشانده بود. چشمها و گوش هايشان را باز کرده بود که ببينيد از جمهوری اسلامی پيام چيست.»خلاصه كه اين احمقي نژاد معلوم نيست چه وقتي ميخواهد آدم شود و از اين كارهاي مسخره دست بردارد!!بياييد همه برايش دعا كنيم كه زودتر شرش از سر اين مملكت كنده شود.{فيلم هاله ي نور را كه بازيگرش احمدي نژاد است را اينجا گذاشتم تا دوستاني كه نديده اند بتوانند ببينند.}

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.
مرگ بر احمدي نژاد و يارانش
موفق باشي

ناشناس گفت...

احمدی نژاد اکس می خوره، می ره حموم.

ناشناس گفت...

احمدی نژاد زن اسرائیلی میگیر... رو تشک حاضر نمیشه!

ناشناس گفت...

از احمدی نژاد میپرسن: امام اول کیه؟ یخورده فکر میکنه، میگه: بابا یک راهنمایی بکنید... میگن: شمشیرش معروفه.. میگه: آها... ZORO!