۱۳۸۷ خرداد ۲۵, شنبه

اعدام تفريح جمهوري اسلامي

تا چه وقتي بايد شاهد اين گونه ظلم هاي فجيع و غير انساني در ايران باشيم.باز هم اعدام.چرا بايد يك نوجوان 17 ساله را اعدام كرد؟لعنت خدا بر اين حكومت باد.نوجواني كه تازه داشت ميفهميد زندگي يعني چه بايد به دار آويخته شود.اين درسته؟بر اساس اغلام سازمان ديده بان حقوق بشر:
آن‌طورکه این فعالان حقوق‌بشر اعلام کرده‌اند رحیم پشابادی ۶۰ ساله و محمد حسن‌زاده ۱۷ ساله دو نفری هستند که در محوطه مرکزی زندان سنندج به دار آویخته شده‌اند.
جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی سنندج نیز با صدور اطلاعیه‌ای به اعدام محمد حسن‌زاده اعتراض کرده‌اند.حسن‌زاده به جرم قتل در سن ۱۴ سالگی بیش از دو سال بود که در کانون اصلاح و تربیت نوجوانان نگهداری می‌شد.
سازمان عفو بین‌الملل در گزارش خود اعلام کرد که ایران در سال ۲۰۰۷ میلادی با ۳۱۷ مورد اعدام پس از چین بیشترین استفاده را از مجازات اعدام به عمل آورده ‌است.

گزارش سالانه عفو بین‌الملل همچنین از افزایش قابل توجه اعدام‌ها در ایران در مقایسه با سال ۲۰۰۶ که ۱۷۷ فقره بود، حکایت دارد.
براساس قوانین جمهوری اسلامی، جرایمی هم‌چون؛ قتل، سرقت مسلحانه، قاچاق کلان مواد‌مخدر، تجاوز به عنف و اقدام مسلحانه علیه امنیت ملی، مجازات اعدام دارد.
اعدام هشت نفر در ايران
{+}

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.واقعا خدا اين حكومت را نابود كند.اينجا بايد همه بگوييم.مرگ بر احمدي ن‍ژاد